niedziela, 21 września 2014

ROCZEK W SKRZYDLATEJ CHATCE!


24 października 2013 roku, zachęcona przez bliskie osoby, wreszcie zdobyłam się na odwagę i napisałam swojego pierwszego posta... :) Dobrze pamiętam tą niezliczoną ilość pytań i wątpliwości, które wtedy biegały mi po głowie... Wam również towarzyszyła niepewność przed tym pierwszym kliknięciem ikony "OPUBLIKUJ" ? ;)
Dzięki Wam i Waszym komentarzom, szybko upewniłam się w sens istnienia tego bloga. Cieszę się, że miałam okazje spotkać tu wiele kreatywnych i utalentowanych duszyczek, których z każdym miesiącem przybywa :) Niesamowicie miło jest zainspirować kogoś do działania i mam nadzieje, że nadal będzie to miejsce pełne pomysłów i dobrych emocji. 


Wielkimi krokami, zbliża się roczek istnienia bloga więc z tej okazji przygotowałam dla Was małą rozdawajkę. Oczywiście gdybym mogła obdarowałabym każdego ale niestety szczęście uśmiechnie się tylko do jednej osoby, która otrzyma:

  •  dwie milusie poszewki na poduszki - idealne do ocieplenia wnętrza na chłodniejsze wieczory,
  • zapachowa zawieszka (gipsowe serduszko można spryskać załączonym zapachem, lub użyć swojego ulubionego) 
  • słodki upominek ;)



Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. Zostać obserwatorem bloga "Skrzydlata chatka"
2. Umieścić na swoim blogu podlinkowany banerek (pierwsze zdjęcie u góry)
3. Pozostawić po sobie pamiątkę, w postaci komentarza pod postem :)

Osoby nie posiadające bloga, proszone są o pozostawienie w komentarzy maila z imieniem i nazwiskiem :)
Przypominam, że w skrzydlatej chatce nie ma granic, więc również mogą się zgłaszać osoby z innych krajów. 

Można się zgłaszać do 24 października 2014 r. czyli rocznicy publikacji pierwszego posta.
Maszyną losującą, będą rączki mojego kochanego synka



Zapraszam i serdecznie pozdrawiam 
A.J.


83 komentarze:

  1. Gratuluje rocznicy i życzę kolejnych :)
    Chętnie zawalczę o nagrody, bo są milusie :)
    banerek udostępniam na fb, gdyż nie posiadam bloga
    pozdrawiam
    Agnieszka Salczyńska
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,gratuluję pierwszej blogowej rocznicy no i życzę kolejnych wspaniałych latek w blogosferze,dużo pomysłów i czasu na ich realizację :)
    Podusie idealne na jesienno zimowe dni,staję więc w kolejkę!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje rocznicy:) I z miłą chęcią ustawiam sie w kolejce;)
    Banerek juz u mnie wisi http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. już rok,ale zleciało; baner na fb wrzuce
    anika169@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje rocznicy i zapisuje się do losowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje rocznicy :) staję i ja w kolejce do zabawy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i się zgłaszam:)
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sabi S.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gratulacje :))) jak ten czas szybko leci, pamiętam twój pierwszy post ;) oczywiście jestem obserwatorem od samego początku i zaraz banerek będzie na blogu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejnych lat ,tak samo inspirujących jak teraz i jeszcze bardziej kolorowych. Kochamy Cię <3

    blog: Matka Pasjonatka
    e-mail: buba-sinski@o.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zbliżającej się rocznicy :)
    Ja oczywiście nie śmiem przejść obojętnie obok takich miłych prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję CI Roczku pięknej działalności. Na takie śliczne rzeczy to ją się piszę ;))
    Banerek dam wieczorem na mojego bloga ;) bo teraz jestem na tel.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem obserwatorem i banerek u mnie! :)
      Zapraszam przy okazji do mnie na Jesienne Candy!
      :)

      Usuń
  12. Tworzysz piękne rzeczy, więc oczywiście ustawiam się w kolejce :) Obserwuję już od jakiegoś czasu a banerek na moim blogu :)

    Gratuluję rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku:) oraz życzę Ci kolejnych rocznic tak inspirujących i twórczych:)
    Z chęcią również dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! PIerwszy rok a jaki owocny! Życze kolejnych jeszcze bardziej twórczych lat :)
    Obserwuję już od dawna i oczywiscie staje w kolejce bo podusie PRZEBOSKIE!!! Jdealnie pasują do moich bieli i szarości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ten czas zleciał...Właśnie sobie uzmysłowiłam, że mi również zbliża się Roczek :)))) Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu! Banerek juz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie takie milusie poszewki:)zapisuję sie

    OdpowiedzUsuń
  17. Myszy się przyznają - trafiłyśmy do skrzydlatej chatki przez przypadek... Wędrowałyśmy sobie niczego nie podejrzewając od bloga do bloga podziwiając rękodzieło. Na jednej ze stron zobaczyłyśmy nazwę "Skrzydlata Chatka"... Zaintrygowane nazwą bloga postanowiłyśmy wywęszyć, cóż to za skrzydlate wytwory publikują się w świecie i obniuchać, kim jest utalentowany mieszkaniec intrygującej chatki. I wiesz co?! Chętnie zostajemy, bo chatka jest nie tylko skrzydlata, ale też bardzo kolorowa i twórcza. Gratulujemy talentu, wytrwałości i odwagi w dzieleniu się z czytelnikami wytworami swoich rąk i życzymy kolejnych lat płodnej pracy :)

    A milusie poduszeczki chętnie przygarniemy! Blog obserwujemy, banerek publikujemy na naszym mysim blogu w zakładce "rozdania", o tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    OdpowiedzUsuń
  18. banerek wrzucony na: http://ribbonandpaperbykaro.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rocznicy gratuluję i na candy się zapisuję :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego z okazji urodzin bloga! Wielu niezwykłych inspiracji i wielu, albo to wielu blogowych lat :)
    Zapisuję się do zabawy!
    Banerek umieszczam na www.decustyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje i wszystkiego najlepszego :)
    Katarzyna Karwas
    bibi103@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie!
    sto lat z okazji urodzin bloga!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem szczerze, że miałam i nadal nieraz mam takie obawy - pisać, nie pisać, robić te swoje różności czy nie... Jednak to kogo się tu udaje spotkać jest silniejsze. Uwielbiam oglądać Wasze prace, podziwiać i cieszyć się powodzeniem innych:) Chętnie i ja stanę w kolejeczce i zapraszam do mnie:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwatorem jestem od dawna! :)
    Banerek wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Banerek na : http://wrzosowystrych.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam się do gratulacji i życzę jeszcze wielu wspaniałych blogowych chwil ;-) Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Podlinkowany banerek umieściłam tu -> http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję rocznicy :)
    obserwuje jako kanwuje czytam testuję
    baner http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję od dawna, także dołączam do roczkowej zabawy ;) No i NAJ życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy, zyczę kolejnych :)
    Obserwuję jako: Teresa Mk
    Baner: http://terereniamk.blogspot.com/
    email: terenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. oj tuliłabym taka podusię do serca chętnie;_
    z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie gratulując Ci jednocześnie wytrwałości w pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję rocznicy :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    e-mail: niunia3_17@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawiam się w kolejce i gratuluję rocznicy! U mnie zawsze to samo pytanie i zwątpienie pojawia się przed wciśnieciem "opublikuj" :)

    banerek na: Dom Przy Wiosennej5

    OdpowiedzUsuń
  33. przyłączam się do zabawy :)
    Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  34. Sylwia Bomba
    obserwuję jako: Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią zawalczę o takie cudowne przytulasie!
    Obserwuję jako Edyta H.
    Banner na blogu allthesnuff.blogspot.com
    Mail edytka249@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogromne gratulacje. :)))
    Obserwuję jako: Marta Kurkiewicz
    Banner: http://marteczki.blogspot.com
    Mail: diy.alternative@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. to ja też, ja też, gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu "opublikuj" :)
    Anna.Kochanek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również dołączę do zabawy :)
    banerek na http://teresa-teresa1305.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. witaj, jestem tu pierwszy raz, obejrzałam bloga spodobało mi się i zostaję na dłużej, zapisuję się na candy , cudne rzeczy rozdajesz, gratuluję rocznicy bloga, pozdrawim Edyta

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję roczku i zapisuję się z chęcią

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią stanę w kolejce i dołączę do grona obserwatorów :)
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :)
    Banerek podlinkowany u mnie na blogu
    Zapraszam także do mnie na rozdanie
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny blog:) Gratuluję !
    Zapisuję się, a banerek już jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne poduszki, mam nadzieję, że łapki wylosują mnie! Więc zgłaszam się, spełniwszy wszystkie warunki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję, podlinkowałam i liczę na łut szczęścia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje!Zgłaszam się do wylosowania pięknej nagrody!
    biedrona3006@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Z miłą chęcią zgłaszam się :)
    obserwuję: Aleksandrowe myśli
    baner: http://aleksandrowemysli.blogspot.com/p/wasze-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję rocznicy, sama chciałabym tyle wytrwać.
    Z miłą chęcią zaobserwuję bloga, którego znalazłam przez przypadek i mi się bardzo spodobał.
    Banek umieszczam na rudywlos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :)
    Serdecznie gratuluję Rocznicy!! :)
    Z wielką chęcią się zgłaszam :)
    Oczywiście obserwuję twój blog :)
    Baner jest tutaj ---> http://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. trema przed pierwszym blogowym wpisem jest mi znana :) gratuluję rocznicy :) obserwatorem już dawno jestem, baner: na jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy. ;)
    Biorę udział!
    Obserwuję jako: Angelika K
    Baner: http://bloggerka1996.blogspot.com/

    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  51. Dawno się brałam udziału w candy,ale obok takich śliczności nie mogę przejść obojętnie:)Gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję Roczku i życze kolejnych lat:) bardzo chętnie się przyłączę i zostanę na dłużej. banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkiego NAJ :)))) ustawiam sie i ja w kolejce, bo podusie kuszace:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Spróbuję szczęścia jako , że uwielbiam kolory niebieski w każdym odcieniu i biały. Pozdrawiam gorąco i wszystkiego najlepszego
    banerek u mnie na bogu gdzie zapraszam serdecznie
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się do zabawy, nagrody są piękne.
    http://pakamerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie ustawiam się w kolejce po takie cudeńka.
    Obserwuję jako: Baya
    banerek tutaj:
    http://baya-hand-made.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Nagrody są cudne :))) Zapisuję się do udziału w zabawie. Obserwuję jako: Picot Kinga. Baner zamieszczam tu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. super nagrody, śliczne poszewki :)
    obserwuję bloga jako: nr147
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy.Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Mam nadzieję,że wytrwam na razie chociaż rok ,bo czasami komputer doprowadza mnie do łez .Banerek umieszczam u siebie W końcu się nauczyłam i zapraszam z rewizytą

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również dołączam do grona gratulujących i obserwatorów, chetnie biorę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  61. To i ja spróbuję szczęścia a wrazie gdyby się do mnie uśmiechnęlo podziele się nim z pewnym Malym Dzielnym Rycerzem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście dołączam do zabawy! Cudeńka tu masz do oglądania. Banerek do znalezienia pod adresem http://myszkimamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego najlepszego! :)

    Zgłaszam się :) http://madebymadamewu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Życzę wielu lat dalszego wspaniałego blogowania !!!
    Dołączam do zabawy i ustawiam się w tej długiej kolejce po te milusie podusie... Może mi się uda tym razem...
    Zapraszam też do siebie na candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję rocznicy i życzę żeby nadal blogowanie sprawiało Ci radość! Z przyjemnością staję w kolejce po cukiereczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Super podusie. Zgłaszam się!
    Banerek wstawiłam tutaj:

    http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy i przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  68. trafiłam tu przez przypadek i jestem zachwycona Twoim blogiem, jest niezwykle inspirujący, gratuluje
    Maria Starowicz
    majastarowicz@wp,pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Trafiłam przypadkiem, ale przypadkiem nie jest, że z chęcią tu zostanę.
    Obserwuję jako Kasia S
    Baner na http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się do losowania, banerek podlinkowany.Mam nadzieje, że ja również dotrwam do mojej rocznicy. Zapraszam http://wiejskieklimaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy i życzę owocnych kolejnych latek:)

    OdpowiedzUsuń
  72. UFFF, chyba zdążyłam:) Zapisuję się i gratuluję urodzin bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  73. Przydałyby mi się takie milusie podusie :)
    Obserwuję jako : OnAlwaysTogether
    Baner : rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Jeszcze zdążyłam :)
    Zapisuję się do zabawy i gratuluję roczku :)
    Banerek na blogu babaja-aga.blogspot.nl
    Obserwuję jako Agnieszka Faruga
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne te poszewki...
    Śliczne
    Pozdrawiam
    Aneta
    Aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję Roczku :) Piękne poduszki, czy możesz zdradzić gdzie można kupić taką tkaninę (futerko?)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) One nie są mojego autorstwa :) Były zakupione w sklepie.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń