piątek, 13 lutego 2015

Serce z nakrętek DIY / Pomysł na prezent walentynkowy


Serce z kamienia, z drewna, z papieru, z wikliny, z liści, z cukru (mogłabym tak wymieniać w nieskończoność) więc dlaczego nie serce z nakrętek? ;)

Będziesz potrzebować:
-nakrętki
- mulina
- igła
- nożyczki
- opcjonalnie łańcuszek, zawieszka, magnes itd.



Zaczynamy od ułożenia sobie wzoru. W zależności od wielkości nakrętek będzie ich więcej lub mniej.


Zaczynamy od przewiązania nakrętki muliną i zawiązania supełka.  


Nakrętki łączymy ze sobą, dwukrotnie przewiązując boki.





Kończymy supełkiem. Do takiego serduszka możemy np. dodać magnes- ciekawa ozdoba na lodówkę lub dodać do niego łańcuszek, tworząc unikatowy wisiorek ;) Ja wybrałam białą mulinę, ale każdy inny kolor powinien wyglądać równie dobrze.


Wspomniałam już o serduszku z cukru i przypomniałam sobie, że robiłam takie rok temu ;) Idealne do walentynkowej, porannej kawy... ;) Jak je zrobić? Kursik tutaj:


<3


Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam SŁODKICH WALENTYNEK :* :)
A.J.




15 komentarzy:

  1. super ozdoba i to ze srubek, gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  2. czytam tytuł że z nakrętek....od razu z ciekawości wchodzę i patrzę sobie a to nie nakrętki od butelek tylko takie "majsterkowicza" :):) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę jakie świetne serduszko! nie wpadłabym na taki pomysł, w pierwszej chwili po przeczytaniu tytułu myślałam, że robisz serduszko z nakrętek do butelek ;) hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło super :)
    Nie pomyślałabym o takim zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. choć metalowe to ciepluchne :) super pomysł

    OdpowiedzUsuń